Sziasztok!

 

Tudom még mindig várva vártok a karácsonyi blogra (komolyan mondom dolgozom rajta!), meg az azt követőn is, de most már kellett hagyjak magamról valami életjelet.

Köszönöm minden kedves olvasómnak, hogy az eddig itt eltöltött 4 és fél hónapomat megosztottátok velem, akkor is amikor jókedvű bejegyzéseket olvashattatok, akkor is amikor nem írtam hetekig. Remélem, hogy a 2010-es esztendőben is maradtok hűségesek hozzám, és az előttem álló további 5 hónapomat is lelkesen figyelemmel kíséritek majd. Mindenkinek kivétel nélkül, csodás, eredményekben, mosolyokban és legfőképpen szeretetben gazdag új évet kívánok innen a világ másik feléről!

Ja és még valami.. Nekem "két éjfélem" lesz, az otthoni délután 3-kor és az itteni, nektek reggel 9-kor. Most akkor hogy van ez? :)

Dóri

 

ui.: Holnaptól kezdve elmondhatjuk, hogy idén találkozunk. :) Fantasztikus érzés, hogy eljutottam ide, és hogy mindezt leírhattam... Nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://lovelita-usa.blog.hu/api/trackback/id/tr651636177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vgabi49 2010.01.01. 22:45:51

Drága Dorka!
Nagyon-nagyon boldog újesztendőt kívánunk Neked és vendéglátóidnak, valamint barátaidnak innen Budapestről.
Téged olvasva egészen másként nézem ma már az ami filmeket, amelyek a fiatalokról szólnak. Lassan megértem, milyen is lehet Neked ott, ebben az egészen fura, szabadnak mondott és leírásaid által bemutatott világnak. Ahogy kiveszem a történeteidből, sok-sok humor kell, hogy kibírd, ugyanakkor rengeteg újat is tanulsz természetesen a nyelvek mellett. Csak így tovább, hamar eltelik az a pár hónap, itthon leszel és egy kis pihenés után ismét arra fogsz gondolni, milyen jó lenne csak egy kicsit újra ellátogatni oda, ahol most vagy. Élvezd ki minden pillanatát, és írd le, mert amikor csak olvasgatni fogsz, akkor jössz rá, hogy milyen értékes számodra az, amit a jelen nyújt Neked.
Na ezt jól megfogalmaztam.
Na puszi
Vágvölgyi Gabi

Gre-an 2010.01.03. 19:59:58

Szia Kicsilány:)))

Nagyon boldog Új Évet kivánunk Neked!!!!!
Gyorsan telik az idő:))hipp-hopp és máris itthon leszel:))Addig élvezz ki minden pillanatot és oszd meg velünk. Nagyon jókat írsz, öröm olvasni.
Sok puszit küldünk: Grétuska és szülei:)

lovelita 2010.01.19. 02:59:03

Szia Gabika!
Ne haragudj, hogy még csak most jutok oda, hogy egyáltalán válaszoljak. Nagyon nagyon örültem a hosszú kommentednek, és hogy szereted olvasni az én kis blogomat. Annak még jobban örülök, hogy kis családod Szellikével együtt egészségnek örvend, remélem hogy az új évetek boldogságban és sok szerencsével kezdődött.
Amiket leírtál, minden jól látod, sokszor nehéz viselni a dolgokat, de arra már a legelején rájöttem, hogy ha humorral indulok neki a dolgoknak, akkor minden sokkal könnyebb és vidámabb. Most léptem át a második felébe az évemnek, elég fura tudni, hogy már közelebb vagyok a végéhez mint az elejéhez. Az az idő is nemsoká eljön, amikor indulok a reptérre, hogy repüljek haza.. Furcsa nemigaz?

Köszönöm a rengeteg jó kívánságodat, és remélhetőleg nem soká találkozunk. Üdvözletem küldöm férjednek is, ileltve Szellikét is ölelgesd meg helyettem is. :) Puszi nektek!!
süti beállítások módosítása